نیکانیکا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

دختر نازنینم نیکا

سفر کاری

1390/11/20 0:34
نویسنده : نازی
387 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بابای نیکا کار داشت میخواست بره زنجان یه بفرما زد منم از خدا خواسته راهی شدم البته میدونستم هواش خیلی سرده ولی کم نیاوردم جاتون خالی خیلی خوش گذشت چند تا عکس هم انداختم که بعدا میذارم کلا کار شوشو 20 دقیقه طول نکشید ولی 4 ساعت اونجا بودیم و کلی خندیدیم موضوع این بود که من به نیکا گفتم مامان جون تو نبودی من و بابا خیلی میومدیم اینجا اونم نیم ساعت بعد شروع کرد که :

بابا نبود , مامان نبود , من نبودم خیلی میومدیم اینجا

سوزنش هم گیر کرده بود ول نمیکرد ....

اینم از عکسات که قول داده بودم البته همش نیست فقط عکسای خودته

زنجان - سد گاوازنگ - کافی شاپ (اسمش و یادم نیست ههههه )    

                          

                          زنجان 17/11/1390 منطقه گاوازنگ   

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامانی درسا
21 بهمن 90 8:19
عزیزم تولدت هزاران بار مبارک . انشاالله همیشه و همیشه شاد باشی و سالم . دوستت دارم .
مامان آرینا موفرفری
21 بهمن 90 16:09
نیکا جان تولدت مبارک.
مامان رها
21 بهمن 90 16:44
سلام خاله جون خوبی ناناز
تولدت مبارک
تولد تولد تولدت مبارک بیا شمع ها رو فوت کن تا 100 سال زنده باشی



شهراد شیر کوچولو
21 بهمن 90 16:45
سلام نیکا جونی
تولدت مبارک ایشا.... همیشه سلامت باشی عزیزم


سمانه مامان پارسا جون
21 بهمن 90 19:12
تولد گل قشنگتون مبارک